۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۵
کد خبر: ۵۵۲۲۹۵
آیت الله مؤمن:

مسؤولان به آسیب های فضای مجازی توجه کنند|قم باید نمونه باشد

عضو فقهای شورای نگهبان خواستار توجه مسؤولان به آسیب های فضای مجازی شد و گفت: فضای مجازی فضایی است که می تواند کوچک و بزرگ را دچار مشکل کند از این رو باید آموزش ها و فرهنگ سازی های لازم صورت گیرد تا شاهد به وجود آمدن مشکلات نباشیم.
آیت الله مؤمن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله محمد مؤمن عضو فقهای شورای نگهبان امروز در دیدار مدیر عامل سازمان فرهنگی شهرداری قم با بیان این که همت افراد باید هدایت جامعه باشد،گفت: باید کاری کرد که مردم به احکام دین آشنا باشند و بر اساس آن عمل کنند تا سعادتمند شوند.

وی افزود: بر همین اساس مبلغان وظیفه دارند که پیام اسلام و احکام الهی را به مردم برسانند تا مردم با مسیر درست آشنا شده و در مسیر الهی که سعادت و موفقیت آن ها را تأمین می کند قدم بردارند، جامعه باید با حقوقی یکدیگر آشنا بوده و حقوق افراد را رعایت کند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که اسلام برای تمام ابعاد زندگی انسان برنامه دارد، اظهار داشت: آموزه های اسلامی در زمینه های گوناگون جسمی، روحی، روانی و حقوق انسان ها و محیط زندگی باید ترویج شود.

وی توجه به ابعاد روحی و جسمی مردم را ضروری دانست و ادامه داد:  آموزش مباحث ورزشی کار خوبی است که در کنار آن باید روح انسان را نیز با آموزش احکام اسلامی بهره مند و با نشاط کرد.

آیت الله مؤمن خواستار توجه مسؤولان به آسیب های فضای مجازی شد و ابراز داشت: فضای مجازی فضایی است که می تواند کوچک و بزرگ را دچار مشکل کند از این رو باید آموزش ها و فرهنگ سازی های لازم صورت گیرد تا شاهد به وجود آمدن مشکلات نباشیم.

وی با تأکید بر در نظر گرفتن برنامه های جذاب برای جامعه عنوان کرد: اگر برنامه های جذابیت وجود داشته باشد شاهد جذب بیشتر جوانان خواهیم بود، باید برنامه های خیر تأثیرگذار انجام شود تا در آینده دچار  مشکل نشده و شاهد پیشرفت نظام و اسلام باشیم.

 عضو فقهای شورای نگهبان با بیان این که قم باید در کشور نمونه باشد، خاطرنشان کرد: باید قم الگو باشد تا دیگر استان ها از آن الگو برداری کرده و کمبودهای خود را برطرف کنند، در کارهای فرهنگی از ظرفیت بسیجیان نیز استفاده کنید و نیازهای مساجد و پایگاه‌ها را تآمین کنید./1323/

ارسال نظرات